ZIMNÍ PLAVBA 2013 Wewerčin zápis

01.02.2013 17:05

 

 

 

ZIMNÍ PLAVBA 2013

 

Huráá..Tak už jsme TU!! Po dlouhém utrpení ve velké zimě a dlouhé cestě před námi, jsme se moje skupina SLUNÍČEK (alias Stěžně, což se nám vůbec nelíbí) dostala jako první do chaty... Vyčerpaní, hladoví a unavení jsme si sedli ke stolu a s chutí se zakousli do večeří, které nám nachystaly ještě naše maminky.. MŇAM!!! ..To byla dobrota:-)) Nesměla chybět pohádka na dobrou noc a pak už jen Cpt-

DOBROU NOC DĚTI A MY- DOBROU NOC STRÝČKU FIDO :-))...

 

2.den

Zazvonil zvonec a parta Vodáků se probudila do nového krásného dne a co víc si přát?? Výborná snídaně už ležela na stole + teplé kakao, Hmm, to byla dobrota =o))*

Totálně nacpaní, jsme se vydali ven a uskutečnili jsme dlouho očekávanou spuščačku..(nevím jak se to píše) :-D To byla teda jízda... STAČILA MI JENOM JEDNA :-D Zmražení jako led se Vodáci vydali zpátky do chaty, kde se všichni těšili na výborný oběd, jako od maminky. Mezi tím dlouhý čekáním na ten oběd, jsme poslouchali rozladěný klavír, na který Hron krásně hrál :-))Po dlouhém čekání už konečně jsme mohli naplnit naše prázdné žaludky, výborným nudlotem. Proto abychom se všichni večer mohli pobavit, tak naším úkolem bylo: Každá skupina musela vymyslet krátký program na večer. Po trénování se šlo zase ven a hrálo se na lední medvědy. Jáj, to byla namáhavá hra!!! Zahráli jsme si, ale prohráli jsme! :-D - jelikož mě už bolí ruka z toho věčného psaní, tak nebudu přesně popisovat, o co tam v té hře šlo. Všichni už zase zmrzlí se vrátili do chaty a rovnou ke stolu na svačinu.. MŃAM TY BUCHTY BYLY MOOC DOBRÉ!! :-D*

Po vydatné svačince, se zase šlo trénovat na večerní program a pak už se šlo do clubovny. Nejdříve si pro nás nachystal Boží slovo Hron... Bylo to o prvním přikázaní: JÁ JSEM TVŮJ BŮH, NEBUDEŠ MÍT JINÉHO BOHA MIMO MNE...

Pak jsme už konečně představili dlouho nacvičované scénky a po nich se zpívalo a zpívalo :-))*

Čekala na nás ještě Čochtanova noční hra, musím uznat, že byla dobrá. I když moje skupina začínala v cíli a skončila na startu. Ale tak co.. To byl „Malej detail“ :-D. Když jsem došli do chaty, tak byla večeře při svíčkách a po ní pohádka na dobrou noc. Já jsem si myslela že jak skončila ta pohádka, tak jen řeknu: DOBROU NOC STRÍČKU FIDO, ale tak rychle to ještě neskončilo, jelikož Pampi si pro nás připravila milé překvapení: Croasant z nejlepší pekárny  z Frýdku-Místku :-))* Děkujem Pampi ;-))

K tomu všemu jsme se dozvěděli výsledky té noční hry: moje skupina Stěžně (Sluníčka) + Ga-Skety.. se umístily na prvním místě!

A po bodování se už šlo opravdu spát.. Takže dobrou noc a sladké sny :-))

 

3.den

 

Ráno jsem se probudili a šli na snídani. Tam jsme se najedli a pak následovala Hyena :-))--

Když byli všichni umytí, tak následovalo Boží slovo v podání strejdy Ivoše: NEZOBRAZÍŠ SI ŽÁDNEHO BOHA NEŽLI MNE! (vlastně VČETNĚ MĚ!!!)

To bylo druhé přikázání: ,,NEBUDEŠ MÍT MODLY"..

Po slově se mohlo jít ven a pak už jen následoval oběd a balení .. Nejvíce bodů za celou zimní plavbu získala moje skupina Stěžně (Sluníčka). Tím pádem jsme získali taky možnost se přejmenovat jelikož jsme nebyli se svým názvem skupiny spokojení. Takže od letošní zimní plavby se jmenujem ... RYBIČKY!!!!!!... Jupííí.. Dokázali jsme to !! :)  .. Tak tohle je konec naší Zimní plavby roku 2013 na chatě Lípa pod Javorovým. Těšíme se na další rok.. Loučíme se ..

 Moje skupina Rybiček a Wewe:-)))**